Το Οδοντιατρείο

Το οδοντιατρείο ανήκει στον χειρουργό οδοντίατρο-περιοδοντολόγο Πέτρο Μπέσα, ο οποίος μετά απο πολύχρονη μετεκπαιδευτική και εργασιακή πορεία στη Μεγάλη Βρετανία επιχειρεί να μεταφέρει το συνδυασμό τεχνογνωσίας και επιστημονικής κατάρτισης στη χώρα μας και να λειτουργήσει μια κλινική βασισμένη σε σύγχρονα Ευρωπαϊκά πρότυπα.

Προσφέρουμε ένα ευρύ φάσμα οδοντιατρικών υπηρεσιών καθώς και εξειδικευμένες εργασίες στον τομέα της περιοδοντολογίας, εμφυτευματολογίας και γενικότερης χειρουργικής στόματος. Κριτήριο επιτυχημένης εργασίας αποτελεί το βέλτιστο αισθητικό αποτέλεσμα με σκοπό τη δημιουργία ενός ελκυστικού χαμόγελου.

Οι θεραπείες ολοκληρώνονται κατόπιν αναλυτικής συζήτησης με τον ασθενή για τις θεραπευτικές επιλογές του, με ανώδυνο τρόπο και σε ένα ευχάριστο περιβάλλον που απαλλάσσει απο το άγχος της οδοντιατρικής επίσκεψης. Καλωσορίζουμε όλους τους φοβικούς ασθενείς που ίσως εξαιτίας δυσάρεστης εμπειρίας σε οδοντίατρο διστάζουν να κλείσουν ραντεβού και υποσχόμαστε η παρουσία στο χώρο μας θα είναι μια ευχάριστη επίσκεψη.

Όλες οι εργασίες πραγματοποιούνται κάτω από αυστηρές συνθήκες ασηψίας οι οποίες εξασφαλίζονται με τη λειτουργία απολύμανσης και κεντρικής αποστείρωσης. Οι διαδικασίες αυτές εναρμονίζονται με τις Ευρωπαϊκές οδηγίες ελέγχου μετάδοσης μολύνσεων (cross infection control).

Το οδοντιατρείο συνεργάζεται με παιδοδοντίατρο στον ίδιο χώρο με στόχο την παροχή εξειδικευμένης οδοντιατρικής περίθαλψης σε όλο το φάσμα των ηλικιών.

Ώρες λειτουργίας

Δευτέρα9.00 - 13.30, 16.00 - 20.30
Τρίτη9.00 - 13.30, 16.00 - 20.30
Τετάρτη9.00 - 13.30, 16.00 - 20.30
Πέμπτη9.00 - 17.00
Παρασκευή12.30 - 20.30

Η πρώτη σας επίσκεψη

Η πρώτη σας επίσκεψη

Βασική μας επιδίωξη αποτελεί η απαλλαγή του ασθενούς από το στρες της πρώτης επίσκεψης στον οδοντίατρο. Γι’ αυτό το λόγο η επίσκεψη αυτή δε σημαίνει κατ’ανάγκη ξεκίνημα οδοντιατρικής εργασίας αλλά πολλές φορές αναλώνεται σε συζήτηση πάνω σε θέματα οδοντιατρικού ενδιαφέροντος με κύριο γνώμονα την ψυχολογική ανάταση και την τόνωση της αυτοπεποίθησης ατόμων με επιβαρυμένο οδοντιατρικό ιστορικό. Η ανάπτυξη σχέσης εμπιστοσύνης ανάμεσα σε ασθενή και ιατρό αποτελεί το θεμέλιο λίθο της επιτυχίας κάθε οδοντιατρικής εργασίας.